כירורג ילדים, מהו?

ד"ר גד לוטן הינו כירורג בכיר ומומחה בכירורגיה כללית לילדים ולמבוגרים.
במאמר שלפנינו נדון מהו רופא כירורג ילדים ומיהו רופא כירורג ילדים. כולנו יודעים שכאשר לעמוד בפני הפניה אל רופא כירורג לילדים נרצה למצוא את האדם המוסמך והמקצועי ביותר למטרה זו, שיעניק לילדנו אל הטיפול האולטימטיבי.

לכן כאשר אנו עומדים בפני ההחלטה איך לטפל בסוגיה כזו או אחרת בקרב ילדינו נרצה לקבל חוות דעת של אותו רופא כירורג ילדים מומחה לתחומו. ניתן לראות כי גם כירורג ללא הסמכת כירורג לילדים רשאי ומורשה לטפל בצעירים, אולם, אין צורך לציין כי במידה ואותו אדם היה מתמחה בתחום הילדים הוא היה מספק עבודה מקצועית יותר, על כן מומלץ לפנות תמיד אל רופא כירורג לילדים מומחה.

רופא כירורג לילדים יהיה זה שיטפל בילדיכם החל משלב לידתם ועד הגיעם לגיל שמונה עשרה. לאחר שאותו אדם התמחה בתחום של כירורג כללי הוא ממשיך לבצע התמחויות נוספות בתחום של רופא כירורג לילדים.

כאשר סיים אותו רופא את התמחותו בתחום של רופא כירורג ילדים הוא מקבל תעודה המעידה על כך שהוא אכן רופא כירורג לילדים מוסמך.

רופא כירורג ילדים

רופא כירורג בעל התמחות בטיפול בילדים מבצע מגוון רחב של נhתוחים בילדים הכוללים: ניתוחי חזה ובטן, ניתוחי בקע ואשך טמיר ועוד מגוון טיפולים הנדרשים בשל מומים מולדים, גידולים או אירועים חבלתיים. תחום כירורגיית ילדים מתפתח במהירות בזכות ההתקדמות הטכנולוגית וכיום ניתן לקבל מענה ניתוחי בשיטת הזעיר פולשנית – הלפרוסקופית המספקת תוצאות מיטביות במינימום של פולשנות וסבל לילד. רופא כירורג ילדים מעניק שירותי רפואה מקצועית, איכותית, חדשנית ובטוחה המבוססת על ידע מקצועי ומחקרי מתקדם.

צמצום חרדות וכלים להתמודדות עם חוויית האשפוז וההליך הכירורגי

רופא כירורג ילדים משלב בין ביצוע הליכים רפואיים מורכבים בצורה הטובה ביותר ובין הקשבה לצרכי הילד וזאת בשקיפות ובשיתוף פעולה מלא עם משפחת המטופל בתהליכי קבלת ההחלטות. טיפולים כירורגיים מחייבים, ברוב המקרים, אשפוז צפוי או פתאומי. מדובר באירוע העלול לעורר חששות ופחדים ומשום כך, ישנה חשיבות לליווי וחיזוק הילד על ידי בני המשפחה והצוות הרפואי. רופא מומחה בתחום, הינו בעל ניסיון ויכולת לצמצם את החרדות של הילד וקרובי משפחתו ובכך לשפר את האפשרות להתמודדות מוצלחת עם חויית האשפוז. טיפולים כירורוגיים בקרב ילדים מחייבים התייחסות מיוחדת לשם הפחתת כאב וזאת משום שרגישותם של הילדים לכאב גבוהה יותר בהשוואה למבוגרים.

פתרון למגוון בעיות כירורגיות בשיטות חדשניות ובגישה טיפולית ייחודית

רופא כירורג ילדים הינו בעל מיומנות ומומחיות מקצועית המשתלבות יחד עם גישה טיפולית המתייחסות למטופל בגובה העיניים ובאופן בלתי אמצעי. הרופא הכירורג מטפל במגוון הבעיות הכירורגיות בקרב ילדים בכל הגילאים בהם: אשך טמיר, תיקוני ברית מילה, הזעת יתר, ניתוחי מעי ועוד. כירורגיית ילדים הינה תחום מקצועי המתייחס ועוסק במכלול הבעיות הכירורגיות אצל ילדים. הטיפול ניתן במקצועיות ומיומנות המבוססות על ניסיון וזאת בשילוב של גישה טיפולית המותאמת לילדים ומיועדת להפחתת החשש והחרדה מהטיפול. הטיפול הכירורגי נועד לספק מענה איכותי ולפתור בעיות בריאותיות שונות באופן יסודי וזאת באמצעים מתקדמים ושיטות טיפול חדשניות, כאשר תוצאות הטיפול משפרות את איכות חייהם של הילדים המטופלים ומאפשרות להם להתפתח ולגדול באופן מיטבי.

  דילוג לתוכן